blokk címe

blokk tartalma

Ügyfélfogadás

Borsosberényi Közös Önkormányzati Hivatal Bánki Kirendeltsége:

  • 2653 Bánk, Hősök tere 11.
  • Tel/fax: 35/342-804 35/342-806      
  • e-mail: hivatal@bank-falu.hu      

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

  • Tel/fax: 35/342-804 35/342-806
  • e-mail: hivatal@bank-falu.hu

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő: 9.00-16.00 
  • Kedd: 9.00-16.00
  • Szerda: 9.00-16.00
  • Csütörtök: 9.00-16.00
  • Péntek: 9.00-13.00
  • Munkaközi szünet mindennap: 12.00-12.30

Tisztelt Ügyfeleink! 

Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése érdekében a Borsosberényi Közös Önkormányzati Hivatal Bánki Kirendeltségén a személyes ügyintézés helyett határozatlan ideig – a személyes megjelenést lehetőség szerint elkerülve - az alábbi módokon intézhetik ügyeiket: 

  • postai úton, 
  • elektronikus úton- ügyfélkapun keresztül, 
  • e-mail útján: hivatal@bank-falu.hu 

Az Önkormányzati Hivatalban a veszélyhelyzet időtartama alatt hivatali munkaidőben telefonos ügyeletet tartunk az alábbi telefonszámokon: 

  • +3635342804 
  • +3635342806 
  • +3635342807 

Kérjük kedves ügyfeleinket, hogy mindannyiunk egészségének megóvása érdekében ügyeik intézése során az elektronikus kapcsolattartás formáit részesítsék előnyben, az Önkormányzat, valamint és az Önkormányzati Hivatal hatáskörébe és illetékességébe tartozó ügyekben telefonon szíveskedjenek felvilágosítást, információt kérni. 

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!

 

Vezetők elérhetősége

Torma Andrea, polgármester

  • Telefon: 35/342-806
  • Fax: 35/342-806
  • e-mail: polgarmester@bank-falu.hu

Henczné Hekli Bernadett, jegyző helyettes

  • Telefon: 35/342-804
  • E-mail:  jegyzo@bank-falu.hu

Pénzes Klára, pénzügyi csoportvezető

  • Telefon: 35/342-806 / 108 mellék
  • Fax: 35/342 806
  • e-mail:  penzugy@bank-falu.hu

A polgármester és a jegyző előzetes egyeztetés alapján fogadja azokat az ügyfeleket akik kifejezetten a tisztségviselőkkel akarnak találkozni.

 

Ügyintézők

Henczné Hekli Bernadett 

Helyi adó ügyek, birtokvédelem, anyakönyv.

  • 35/342-806
  • hivatal@bank-falu.hu

Szádoczki Vivien

Szociális ügyek, hagyaték, ipar és kereskedelem, lakcím bejelentés, személyi adat- és lakcímnyilvántartás, vadkár, ügyfélszolgálati feladatok, iktatás.

  • 35/342-806
  • hivatal@bank-falu.hu

Pénzes Klára

Pénzügy-könyvelés, költségvetés-pénzkezelés.vagyonnyilvántartás.

  • 35/342-806 / 108 mellék
  • penzugy@bank-falu.hu
     

Puhoszkiné Páris Piroska

Ügyfélszolgálati feladatok, pénztár, postázás.

  • 35/342-806 / 104 mellék
  • igazgatas@bank-falu.hu
     

Sulyan Mária

Személyi- és munkaügyi nyilvántartás, számfejtés.

  • 35/342-806 / 108 mellék
  • penzugy@bank-falu.hu
     

Varga Zsanett

Pénzügy-könyvelés, költségvetés-pénzkezelés, vagyonnyilvántartás, közfoglalkoztatás.

  • 35/342-806 / 108 mellék
  • penzugy@bank-falu.hu

 

A szervezet felépítése infografikán

 

Építés hatósági ügyek intézése


Rétság Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal

  • 2651 Rétság, Rákóczi út 20.
  • 0635/550-100/128. mellék
  • ügyintéző: Kramlik Kornélia
  • e-mail: epitesugy2@retsag.hu
  • további információk: http://www.retsag.hu

 

A Nógrád Megyei Kormányhivatal Rétsági Járási Hivatal

  • 2651 Rétság, Rákóczi út 22.
  • Telefon: 35/550-016
  • Titkárság  FAX: 35/550-019 / 120
  • E-mail: jaras.retsag@nmkh.hu

A Rétsági Járási Hivatal okmányirodáját, hatósági osztályát és szakigazgatási szerveit érintő aktuális információkat a Nógrád Megyei Kormányhivatal hivatalos honlapján érhetik el.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tekintettel a veszélyhelyzet elrendelésére, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében a Rétsági Járási Hivatalban a személyes ügyintézés helyett határozatlan ideig az alábbi módokon intézhetik ügyeiket:
Kérelmeket, egyéb beadványokat, de a hiánypótlásban Önöktől kért dokumentumokat is  - a személyes megjelenést lehetőség szerint elkerülve:

  • postai úton,
  • elektronikus úton- ügyfélkapun keresztül,
  • e-mail útján a hatosag.retsag@nograd.gov.hu címre tudják hivatalunk részére megküldeni.

A hatósági eljárásokról, egyes támogatások jogosultsági feltételeiről elsősorban telefonon  keresse fel hivatalunkat az alábbi elérhetőségeken:

Családtámogatási ügyekben:

  • 06-35/795-035
  • 06-35/795-042

Szociális igazgatást érintő ügyekben:

  • 06-35/795-053
  • 06-35/795-032
  • 06-35/795-052

Gyámhatósági ügyekben – a személyes megjelenést nem igénylő – ügyekben általános felvilágosítás:

  • 06-35/795-043
  • 06-35/795-047
  • 06-35/795-048
  • 06-35/795-044
  • 06-35/795-046
  • 06-35/795-045

Egyéb, hatósági ügyekben:

  • 06-35/795-043

Kérjük minden ügyfelünket, hogy mindannyiunk egészségének megóvása érdekében részesítsék előnyben az elektronikus kapcsolattartás formáit, valamint a járási hivatal hatáskörében lévő hatósági ügyekben a telefonon történő előzetes információ és felvilágosítás kérést.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!

 

A Nógrád Megyei Kormányhivatal Rétsági Járási Hivatala ügysegédének bánki ügyfélfogadási ideje: 

Tájékoztató!

A Rétsági Járási Hivatal tájékoztatja ügyfeleit, hogy járványmegelőzési okból a járási hivatalnál foglalkoztatott ügysegéd 2020. március 16-tól visszavonásig nem látja el a települések látogatásával kapcsolatos ügysegédi teendőit. 
Az ügyfelek járási hivatalt érintő ügyeinek intézése érdekében a járási hivatal érintett osztályainak munkatársai készséggel állnak rendelkezésre. 

Kormányablak Osztály - Lami Nóra osztályvezető - telefon:06-35/795-034 

Hatósági és Gyámügyi Osztály - Saligáné Kis Szilvia osztályvezető – 

telefon: 06-35-795-043 

Foglalkoztatási Osztály - Máté Judit osztályvezető- telefon: 06-35/550-121 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük! 

 

Felettes, illetve felügyeleti szerv

Nógrád Megyei Kormányhivatal

  • 3100 Salgótarján, Zemlinszky R. u. 9.
  • 3101 Salgótarján, Pf.: 265.
  • Telefon: 0632/620-700
  • www.nmkh.hu

 

Bankszámlaszámok:

  • Költségvetési számla: 11741031-15452362-00000000
  • Építményadó: 11741031-15452362-02440000
  • Magánszemélyek kommunális adója: 11741031-15452362-02820000
  • Késedelmi pótlék: 11741031-15452362-03780000
  • Idegenforgalmi adó: 11741031-15452362-03090000
  • Talajterhelési díj: 11741031-15452362-03920000
  • Gépjárműadó: 11741031-15452362-08970000
  • Bírság: 11741031-15452362-03610000
  • Helyi iparűzési adó: 11741031-15452362-03540000
  • Illeték beszedési számla: 11741031-15452362-03470000
  • Egyéb bevételek: 11741031-15452362-08800000
  • Idegen bevételek: 11741031-15452362-04400000
  • Termőföld bérbeadásából szárm. jöv.: 11741031-15452362-08660000

Magyar államkincstár

Ügyfeleink ügyintézését fénymásolási és fax szolgáltatással is segítjük. Dijai a 17/1999 (XII.3) számú rendelet alapján.

rendelési idő

H-P:
15:30-17:30

Szombat:
7:30-8:30

Vasárnap:
Zárva

elérhetőségek

Tel: 
+ 36 30 464 5021

E-mail:
emailcim@email.hu

A rendelő címe:
4080 Hajdúnánás Bocskai u. 36.
 

© Bánk Község Önkormányzata - 2020